Super zoo hlavním partnerem nové kynologické haly v Rybitví u Pardubic
Váš košík je prázdný
Nevíte si rady s výběrem? Poradíme vám
V současné době se každý rok vyprodukuje zhruba 300 milionů tun plastu, ze kterého se vyrábí obaly na spotřební zboží, jež zahlcují naši planetu zbytečnými odpady. Síť chovatelských potřeb Super zoo se před časem rozhodla s tímto problémem bojovat a na dvou svých prodejnách právě testuje novou bezobalovou službu nasyptesi, která má za cíl pomoci šetřit planetu a zároveň i peněženky zákazníků.
Pilotní projekt nasyptesi řetězec spustil na konci loňského roku na prodejnách Praha Zličín a Staré město u Uherského Hradiště. Kromě klasických regálů s vystaveným zboží do nich nechal nainstalovat i regál s násypníky, v nichž zákazníci v tuto chvíli mají na výběr z 44 druhů granulí pro psy a kočky. „Krmivo do násypníků distribuujeme z pytlů o velkých objemech. Tím, že mají zákazníci možnost si z násypníků odsypat menší množství granulí, se ušetří za jeden rok obaly o hmotnosti přesahující 500 kg na jednom druhu krmiva.“ říká Pavel Kopřiva, marketing & e-commerce manažer Super zoo.
Kromě ekologického aspektu má tato služba i ten ekonomický. Výrobci svá krmiva poskytují k prodeji v pytlích ve standardizovaných velikostech, které nemusí vyhovovat všem zákazníkům, ať už množstvím nebo cenou. Zvláště při hledání nového druhu krmiva pro svého mazlíčka mohou majitelé utratit nemalé peníze a vytváří tak další zbytečné obaly, než najdou to nejvhodnější. Díky službě nasyptesi si ale mohou z prodejny odnést pouze množství, které jejich mazlíček dokáže včas spotřebovat v praktickém kbelíku Super zoo. Tento kbelík lze pořídit ve třech velikostech a zákazníkům vydrží několik let. „Kbelík Super zoo byl navržen tak, aby se do něj krmivo dalo nejen nasypat, ale i bezpečně skladovat. Díky vzduchotěsnosti v něm granule vydrží dokonale čerstvé minimálně po dobu jednoho měsíce. Zákazníci si samozřejmě mohou krmivo odnést i ve vlastní nádobě,“ doplňuje Pavel Kopřiva.
To, že bude krmivo vždycky čerstvé, dokládají i pravidla skladování, která si řetězec určil a dodržuje. Násypníky jsou, stejně jako kbelík, dobře uzavřeny a jejich obsah není nikdy míchán. Zákazníkům se tedy nemůže stát, že by z jednoho násypníku nakoupili granule s různou expirací. Jejich nabídku se řetězec chystá v budoucnu rozšířit o další značky, ale v nejbližší době se chce zaměřit hlavně na rozšíření této služby do dalších svých prodejen.
„Zájem o tuto službu je na testovacích prodejnách velký, a máme z toho obrovskou radost. Našim současným cílem je tedy postupně násypníky instalovat i do dalších měst. Čeká nás ale hodně práce, protože v tuto chvíli máme již 145 prodejen. Je to velká výzva. Ale když můžeme alespoň něco udělat pro životní prostředí a naše zákazníky, tak to udělat prostě musíme,“ říká marketing & e-commerce manažer značky Super zoo Pavel Kopřiva.