Seženu u Vás vzorky krmiva?
Vzorky krmiv lze zakoupit pouze u vybraných značek: https://www.superzoo.cz/psi/krmivo-granule/granule/vzorky-krmiv/
Při přechodu na nové krmivo je důležité dodržet postupné přimíchávání nového krmiva ke stávajícímu. Podrobné informace nejen o přechodu na nové krmivo naleznete v našem e-booku: https://www.superzoo.cz/e-book-vyber-krmiva/?_session=2ffa924a-36ed-4c18-8ce5-c6a70893ccf8
Další dotazy tématu Zboží a zvířata
U některého typu sortimentu nelze bohužel určit jednotnou velikost pro dané plemeno psa, nebo druh zvířete, jelikož má více rozhodujících rozměrů a každý jedinec naroste jinak i přesto, že je příslušníkem určitého plemene. Nejjistější variantou tedy je objednávka tohoto typu zboží na prodejnu a následné vyzkoušení při osobním vyzvednutí přímo na vašem mazlíčkovi.
V případě, že nemáte poblíž pobočku Super zoo, je možné objednat produkt s doručením domů, vyzkoušet jej a následně nám jej do 14 dnů vrátit zpět na náš centrální sklad.
Pokud je zvíře na prodejně, můžete si jej rezervovat telefonicky na konkrétní prodejně. Pokud si přejete zvíře, které v nabídce běžně nemáme, doporučuji se obrátit na manažera konkrétní prodejny, se kterým se můžete domluvit na objednávce zvířete od dodavatele. Avšak není možné vždy zaručit, že bude zvířátko, které nenabízíme na prodejnu zavezeno.
Na této stránce naleznete kontakty na všechny naše prodejny https://www.superzoo.cz/prodejny/
Zvířátka lze zakoupit pouze na prodejně. Domů jej neposíláme.
Zvířata není možné vrátit, proto pořízení nového mazlíčka řádně zvažte. Na zvíře lze uplatnit reklamaci do 6 týdnů od pořízení. Podmínky reklamace jsou uvedeny v reklamačním řádu, který obdržíte při koupi zvířete.
Pokud je u zboží v popisu uvedeno ,,multicolor,, má zboží více barevných variant. Ve třetím kroku objednávky v košíku, kde vyplňujete své osobní údaje najdete dole kolonku ,,vložit poznámku,, , kde uvedete Váš požadavek.
V případě, že danou barvu mít nebudeme, budeme Vás telefonicky či emailově kontaktovat a domluvíme se na alternativě.
Doporučujeme vždy kontaktovat konkrétní prodejnu telefonicky nebo e-mailem (superzoo.cz/prodejny), kde se můžete o zvířatech doptat na veškeré informace jako dostupnost, pohlaví, zbarvení i věk. Rezervace zvířátka je možná na 24hodin. Pro lepší seznámení s konkrétním zvířátkem, ale doporučujeme prodejnu navštívit osobně.
Dárkové poukazy u nás můžete zakoupit na e-shopu i na prodejnách. Jejich nabídku naleznete zde: https://www.superzoo.cz/potreby-pro-psy/pro-radost-panickovi/ . Poukazy jsou v hodnotě 250 Kč, 500 Kč, 1 000 Kč a 2 000 Kč.
Platnost dárkového poukazu je vždy 6 měsíců od zakoupení.
Dárkový poukaz lze uplatnit jak na prodejně, tak na e-shopu.. Na e-shopu ho uplatníte vložením v prvním kroku objednávky v košíku vlevo dole, kde uvedete unikátní kód poukazu a dáte uplatnit. Dárkový poukaz nelze v objednávce sčítat s jakoukoliv jinou slevou, nebo dárkovým poukazem.
V případě, že si přejete platnost dárkového poukazu prodloužit, zašlete nám žádost s unikátním kódem poukazu na email e-shop@superzoo.cz
Výkup zvířátek na prodejně neprovádíme. V případě individuální domluvy Vám doporučujeme si vyžádat vedoucí dané prodejny, která Vám jistě zodpoví Vaše dotazy.
Všechny témata podpory
Podkategorie
Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem
na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Spojte se přímo s námi
-
321 000 180
Po–Pá: 7:00–18:00 - Zeptejte se nebo na WhatsApp
-
Těšíme se na vás na prodejně