SuperZoo

Otevřeli jsme 350. prodejnu v rámci holdingu Plaček Group

Super zoo reaguje na velký zájem zákazníků a otevírá další prodejnu v Plzni. V rámci holdingu Plaček Group jde již o 350. prodejnu. „Těší nás, že majitelé domácích mazlíčků chodí nakupovat právě k nám. Díky zájmu ze strany zákazníků můžeme otevírat další prodejny a přibližovat se jim tak co nejvíce je to možné. Dostupnost pro všechny zákazníky je pro nás prioritou,“ říká Dušan Plaček, majitel a zakladatel skupiny Plaček, do které Super zoo spadá. 

Více než 30. let na trhu a stále roste
Holding Plaček Group se v segmentu chovatelských potřeb pohybuje již více než 30 let. Za toto období se česká firma dostala mezi klíčové hráče na evropském trhu v oblasti péče o domácí mazlíčky. V České republice si společnost Super zoo navíc drží pozici lídra chovatelských potřeb. To také potvrzuje nárůst tržeb navzdory aktuální situaci, kdy maloobchodní tržby napříč segmenty v Česku již několik měsíců klesají. „První polovina roku pro nás byla navzdory ekonomické situaci v České republice velmi úspěšná. Na rozdíl od jiných segmentů jsme v tom našem nepozorovali žádné změny v nákupním chování.  Naši zákazníci svým mazlíčkům dopřávají stále stejně, v některých případech i více. Meziroční nárůst tržeb se v drží kolem 12 %,“ říká Luboš Rejchrt, provozní ředitel Super zoo. 

Nové trendy v Super zoo
Rok 2023 se pro Super zoo nese ve znamení novinek, a to jak z oblasti sortimentu, tak také nabízených služeb a aktivit s přesahem do CSR. Začátkem letošního roku řetězec Super zoo spustil mobilní aplikaci, která nabízí nejen rychlejší ale i ekonomičtější nakupování, a to díky speciálním slevovým akcím pro věrné zákazníky. V druhé polovině roku navíc přibude v aplikaci možnost výběru elektronické nebo klasické účtenky. Elektronickou účtenku bude mít zákazník ve svém účtu a jeho nákupy se tak stanou ekologičtější. Super zoo si navíc uvědomuje svou společenskou odpovědnost, a proto se aktivně podílí na pomoci opuštěným zvířatům v České republice. Právě proto se řetězec Super zoo propojil s filmem Gump – jsme dvojka, kde se stal generálním partnerem. „S filmem Gump nás spojuje společná filozofie a chuť pomáhat opuštěným zvířatům. Proto jsme se rozhodli, že naše partnerství nepostavíme pouze na product placementu, ale že ho podpoříme dlouhodobou kampaní zaměřenou především na podporu útulků a edukaci společnosti v této oblasti,“ dodává Luboš Rejchrt.

Rozšiřování vlastního portfolia

Nejnovějším přírůstkem do portfolia vlastních značek Super zoo je ultraprémiové holistické krmivo pro psy Elbeville, jež vzniklo v reakci na potřeby zákazníků. Hlavním záměrem vzniku nového krmiva bylo poskytnou zákazníkům produkt z lokálních surovin v té nejvyšší možné kvalitě. „Od uvedení na trh dostáváme pozitivní reakce od našich zákazníků, kteří si chválí jak recepturu z lokální surovin, tak také vysokou stravitelnost, kterou zajišťuje kvalitní složení i technologie výroby. Ta je založena na procesu extruze, při které vznikají v granulích malé bublinky, jež napomáhají žaludečním šťávám se snadnou stravitelností granulí nejen od povrchu, ale také zevnitř,“ přibližuje Martina Mačková, Product Development Manager Super zoo.


Líbil se vám článek? Sdílejte ho dál!

Další články Aktuality ze světa Super zoo 💛