Vrácení zboží
Pokud nemáte fakturu od Vaší objednávky doručené domů, zkontrolujte svůj e-mail, kam Vám byla faktura zaslána (zkontrolujte prosím složku spam či hromadné), případně nás kontaktujte nás na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-mail e-shop@superzoo.cz a fakturu Vám rádi opětovně zašleme na e-mail. Případně postačí zaslat nebo kolegům na prodejně odevzdat vyplněné odstoupení od kupní smlouvy, které Vám bylo zasláno do e-mailu nebo ho najdete zde: https://www.superzoo.cz/files/odstoupeni_od_kupni_smlouvy_160522.pdf .
V případě, že jste si při nákupu na prodejně ( i při vyzvednutí e-shopové objednávky na prodejně) zapomněl/a vzít papírovou účtenku a předložil/a jste Family kartu (u e-shopové objednávky jste byl/a přihlášen/á ve svém zákaznickém profilu) lze elektronickou účtenku najít ve svém profilu. Po přihlášení pod registrovaným emailem ke kartičce Family kliknete na moje objednávky. Zde lze překlikávat mezi nákupy na e-shopu a nákupy na prodejně. U nákupů na prodejně je možnost detail nákupu. V detailu nákupu je vidět číslo účtenky a kliknutím na toto číslo se ukáže elektronická verze účtenky.
Odstoupit od kupní smlouvy nelze například v případě zakoupení veterinárního léčivého přípravku (antiparzitika), úpravy zboží na míru zákazníkovi a další viz. https://www.superzoo.cz/clanky/odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu/ .
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-mail e-shop@superzoo.cz
Výměnu nepoužitého a neponičeného zboží můžete provést na kterékoliv naší prodejně Super zoo https://www.superzoo.cz/prodejny/ . K výměně zboží je třeba doložit účtenku od zboží, případně ukázat číslo objednávky/účtenky ve svém účtu. Vrátit nebo vyměnit zboží lze do 14 dní od zakoupení zboží.
Pokud byla objednávka s doručením domů, nelze na prodejně udělat rovnou výměnu zboží. V tomto případě je možné pouze zboží vrátit a my Vám za něj vrátíme zpět peníze na Váš bankovní účet. Zboží tak můžete znovu objednat přes e-shop nebo zakoupit přímo na prodejně. Vrátit nebo vyměnit zboží lze do 14 dní od zakoupení zboží.
Výměnu také nelze provést například u veterinárních léčivých přípravků (antiparzitika), upraveného zboží na míru zákazníkovi a další viz. https://www.superzoo.cz/clanky/odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu/ .
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-mail e-shop@superzoo.cz.
Odstoupení od kupní smlouvy je možné uplatnit jak při objednávce s doručením domů, tak s vyzvednutím na prodejně.
Pokud byla objednávka s doručením domů, můžete zboží vrátit na kterékoliv naší prodejně Super zoo https://www.superzoo.cz/prodejny/ , nebo ho zaslat na naší adresu Plaček Pet Products s.r.o., Revoluční 1381, 290 01 Poděbrady. Ke vrácenému zboží je třeba doložit fakturu, která Vám byla zaslána do e-mailu a vyplněné odstoupení od kupní smlouvy, které také najdete v e-mailu nebo zde: https://www.superzoo.cz/files/odstoupeni_od_kupni_smlouvy_160522.pdf . Za vrácené zboží Vám budou zaslány peníze zpět na bankovní účet do 14 dnů od vrácení zboží. Vráti lze celou objednávku nebo jen její část.
Pokud byla objednávka vyzvedávána na prodejně, nebo byla doručena rozvozem z prodejny, můžete zboží vyměnit či vrátit na kterékoliv naší prodejně Super zoo https://www.superzoo.cz/prodejny/ . K vrácení či výměně zboží je nutné doložit účtenku od zboží a vyplněné odstoupení od kupní smlouvy https://www.superzoo.cz/files/odstoupeni_od_kupni_smlouvy_160522.pdf. Výměna či vrácení peněz bude vyřešena přímo na prodejně. Vyměnit či vrátit lze celou objednávku nebo jen její část.
Odstoupit od kupní smlouvy nelze například v případě zakoupení veterinárního léčivého přípravku (antiparzitika), úpravy zboží na míru zákazníkovi a další viz. https://www.superzoo.cz/clanky/odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu/
Další témata podpory
Podkategorie
Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem
na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Spojte se přímo s námi
-
321 000 180
Po–Pá: 7:00–18:00 - Zeptejte se nebo na WhatsApp
-
Těšíme se na vás na prodejně