Objednávka
Veškeré objednávky se expedují každý všední den. Objednávky uskutečněné do 12:00 téhož dne, jsou ještě ten den expedované.
Doba doručení na adresu záleží na vybraném přepravci (například přepravce DPD či ČP doručují následující pracovní den).
Při osobním odběru, pokud je zboží na prodejně skladem, je objednávka připravena do 60 minut od vytvoření objednávky. V případě, že požadované zboží není skladem na prodejně, je nutné zaslat zboží z centrálního skladu a v takovém případě je dodací lhůta 2 pracovní dny. Jakmile je objednávka připravena k odběru, přijde Vám informační sms a e-mail.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
V žádném případě ne. Tento způsob objednávání má právě tu výhodu, že je možné si zboží před nákupem prohlédnout a případně jej na prodejně zanechat nebo si vybrat jiné.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321000180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
Pokud jste registrovaný/á v našem family klubu, čerpáte výhody i při vytvoření objednávky přes e-shop. Číslo family karty nikam nezadáváte, ale je nutné se přihlásit do svého registrovaného účtu. Po té se Vám automaticky v košíku uplatní family ceny, u kterých je family cena uvedena.
Pokud nevíte, jak se do svého účtu přihlásit, přejděte do sekce „family klub“, kde se dozvíte více informací.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
Dostupnost zboží na prodejnách zjistíte snadno na stránce produktu u ikonky domečku, po rozkliknutí počtu prodejen, u kterých je zobrazeno: Zboží je skladem či množství kusů.
Pokud zboží na prodejně skladem není, je zobrazeno: dodání do dvou dnů (v případě dostupnosti na centrálním skladu) nebo nedostupné (v případě, že není zboží na centrálním skladu).
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321000180 nebo e-shop@superzoo.cz
V případě odeslání objednávky na adresu domů Vám přijde faktura na Váš uvedený e-mail v objednávce. V případě, že fakturu ve své doručené poště nemáte, zkontrolujte prosím složku spam či hromadné.
Pokud jste registrovaný/á, fakturu také naleznete po přihlášení ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na e-shopu.
V případě, že registrovaný/á nejste a fakturu na e-mailu nedohledáte, rádi Vám fakturu opětovně odešleme.
V případě přímého nákupu na našich prodejnách dostanete účtenku z pokladny.
Pokud jste registrovaný/á, číslo účtenky a přehled nákupu naleznete ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na prodejně (číslo účtenky a přehled nákupu Vám stačí k reklamaci či výměně zboží).
V případě, že registrovaný/á nejste, účtenku není možné zpětně získat.
V případě objednávky přes e-shop s vyzvednutím na našich prodejnách, dostanete účtenku z pokladny.
Pokud jste registrovaný/á, není v přehledu nákupu uvedeno číslo účtenky. Přehled nákupu naleznete ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na e-shopu, kde je uvedeno číslo objednávky a přehled objednávky (číslo objednávky a přehled nákupu Vám stačí k reklamaci či vrácení/výměně zboží).
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
Jestliže je zboží na e-shopu ,,pouze na osobní odběr,, lze jej objednat na prodejnu, kde jej mají kolegové skladem. Zda je zboží skladem na Vaši nejbližší pobočce, naleznete u produktu, kde je označený počet prodejen, u kterých je zobrazeno: Zboží je skladem či množství kusů.
Případně můžete zavolat přímo na prodejnu, kde Vám kolegové dostupnost rádi ověří - https://www.superzoo.cz/prodejny/.
Dále můžete kontaktovat naší zákaznickou linku na tel 321000180 nebo e-shop@superzoo.cz.
Změnu fakturačních údajů můžete změnit zasláním správných údajů na náš email e-shop@superzoo.cz, kde Vám údaje rádi změníme a odešleme Vám fakturu zpět na Váš email.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
Velmi nás to mrzí, ale do již vytvořené objednávky nelze vložit další produkt. Objednávku je nutné stornovat a vytvořit novou. Objednávku můžete stornovat zasláním informace na náš e-mail e-shop@superzoo.cz nebo telefonicky na naší zákaznické lince 321 000 180.
Na prodejně je možné do objednávky přidat zboží dle vašeho výběru při vyzvednutí objednávky.
Doručovací adresu je možné změnit zasláním správné adresy na náš email e-shop@superzoo.cz nebo telefonicky na naší zákaznické lince 321000180.
Změna prodejny Super zoo bohužel možná není. V tomto případě je nutné objednávku stornovat a vytvořit novou na jinou pobočku. Storno objednávky provedete zasláním informace na náš email e-shop@superzoo.cz nebo telefonicky na naší zákaznické lince 321 000 180.
Není možná ani změna z doručení domů na prodejnu a naopak. I v tomto případě je nutné provést storno objednávky a vytvořit novou se správným doručením.
Při vytváření objednávky přes e-shop je nutné se přihlásit do Vašeho registrovaného účtu. Po té budete mít v objednávce automaticky načtené family ceny a také ji budete mít v přehledu objednávek. Plastovou kartičku při vyzvednutí na prodejně tedy již nemusíte předkládat.
Pokud vytvoříte objednávku bez přihlášení do Vaší registrace, nelze plastovou kartičku při vyzvednutí objednávky zpětně uplatnit.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.
V případě, že Vám objednávka stále nedorazila, můžete jej sledovat podle trackovacího čísla, které jsme Vám odeslali na Váš email – pouze v případě, že je objednávka vytvořena na adresu domů. V případě, že u zásilky není žádný pohyb, neváhejte se obrátit na naší zákaznickou linku 321000180 nebo na e-shop@superzoo.cz, kde Vám stav objednávky rádi prověříme.
Stav objednávky na prodejnu Vám rádi prověříme na naší zákaznické lince 321 000 180, e-shop@superzoo.cz nebo přímo na prodejnách - https://www.superzoo.cz/prodejny/
Objednávku je možné stornovat telefonicky na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo zasláním na náš email e-shop@superzoo.cz.
Objednávku s osobním odběrem na našich prodejnách Super Zoo je možné také stornovat přímo u kolegů na prodejně - https://www.superzoo.cz/prodejny/
Objednávku Vám rádi stornujeme a potvrzení Vám odešleme na Vaši e-mailovou adresu.
Pokud jste registrovaná/ý, na stránkách vpravo nahoře najdete ,,Můj účet,, kde vyplníte Vaše údaje a následně se přihlásíte. Vybrané zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka koupit. Následně kliknete na košík, kde najdete přehled své objednávky. Pokud máte slevový kód/dárkový poukaz, zadáte ho v prvním kroku košíku objednávky vlevo dole do políčka pro slevový kód. Tlačítkem vybrat dopravu a platbu si zvolíte, kam chcete zboží doručit (Domů X Na prodejnu) a způsob platby. V posledním kroku objednávky vyplníte své osobní a doručovací údaje a objednávku odešlete tlačítkem dokončit a potvrdit nákup.
Pokud registrovaný/á nejste, způsob objednávky je stejný, pouze bez přihlášení. Pokud se máte zájem registrovat a zjistit jaké výhody mají zákazníci našeho věrnostního programu, určitě se podívejte na nejčastější dotazy v sekci Family klub, kde se dočtete více.
Pohyb zásilky můžete sledovat dle trackovacího čísla, které Vám po přiřazení čísla zásilky k balíčku u nás ve skladu, přijde na Váš e-mail.
Pokud jste registrovaný/á, sledovací číslo najdete po přihlášení do Vašeho účtu v liště Můj účet – Mé objednávky – Sledovat zásilku.
U objednávek na prodejnu není možné zásilku sledovat, a proto je možné kontaktovat naší zákaznickou linku na 321000180 nebo e-shop@superzoo.cz, kde vám stav zásilky rádi ověříme.
Další témata podpory
Podkategorie
Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem
na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Spojte se přímo s námi
-
321 000 180
Po–Pá: 7:00–18:00 - Zeptejte se nebo na WhatsApp
-
Těšíme se na vás na prodejně