Je nutné ověřit/verifikovat telefonní číslo u registrace? K čemu slouží a jak na to?
Verifikace telefonního čísla je z bezpečnostních důvodů nutná. Každá registrace je vázaná nejen na emailovou adresu, ale také na tel. číslo. Při dokončení registrace Vám v SMS zprávě přijde ověřovací kód, kterým nejen že potvrdíte dokončení registrace, ale také následně slouží jako heslo k Vaší registraci. Heslo si následně můžete ve vašem účtu změnit, pokud tak neuděláte, nadále Vám jako heslo bude sloužit kód, kterým bylo telefonní číslo ověřeno.
Pokud k verifikaci telefonního čísla nedojde, registrace nebude dokončena.
Další dotazy tématu Family klub
Registrovat se můžete online na našich stránkách https://www.superzoo.cz/registrace/ nebo na prodejně.
Po registraci na e-shopu Vám přijde e-mail „Vítejte v Super zoo Family“, kde je uvedeno číslo karty, které si můžete stáhnout do mobilní aplikace Stocard, Portmonka, karta pro Google nebo Apple.
Při registraci na prodejně obdržíte plastovou kartičku Family. Po vytvoření registrace na prodejně je nutné dokončit registraci nastavením hesla, které Vám přišlo do emailu. Nastavením hesla se stává registrace kompletní. V případě, že Vám email nedorazil, zkontrolujte si prosím spam či nevyžádanou poštu.
Kartičku si stáhnete do mobilní aplikace Stocard, Portmonka, karta pro Google nebo peněženka Apple dle e-mailu „Vítejte v Super zoo family“, který Vám přišel v den registrace. Zkontrolujte případně složku spam či hromadné.
Pokud nemůžete e-mail dohledat, můžete nás kontaktovat prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz a my Vám e-mail rádi odešleme znovu.
Kartičku je také možné získat po stažení aplikace Super zoo, kde je již automaticky nahrána.
Ohledně zrušení zasílání marketingových zpráv SMS či e-mailů je třeba nás kontaktovat prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz a odběr novinek Vám odhlásíme.
Jako člen Family klubu nakoupíte v Super zoo levněji. Vybrané produkty jsou označené nižší cenou a cena Vám bude na prodejně nebo e-shopu automaticky započítaná předložením Family kartičky či přihlášením na e-shopu pod registrovaným emailem a heslem.
Na první nákup se Super zoo family kartou získáváte slevu 10 %. Tato sleva je vztahuje pouze na první nákup, ne na každý. Další slevy (také 10%) můžete posbírat za svátek majitele či narozeniny majitele i mazlíčka (pokud máte v profilu vyplněná data narození).
Navíc máte přehled všech nákupů (včetně dokladů) provedených na prodejně i e-shopu.
Veškeré výhody věrnostního programu naleznete zde: https://www.superzoo.cz/family/.
Ohledně změny údajů ve vaší registraci kontaktujte prosím náš zákaznický servis na čísle 321 000 180 či e-mailu e-shop@superzoo.cz a my Vám jej změníme
Pokud chcete upravit datum narození své nebo svého mazlíčka kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz a my Vám jej rádi upravíme.
Elektronická karta Super zoo family Vám přijde v uvítacím e-mailu "Vítejte v Super zoo family", kde je uvedeno číslo karty, které si můžete stáhnout do telefonu. Zkontrolujte prosím případně složku spam či hromadné, zda vám tam e-mail nespadl.
Elektronická Family karta je také v aplikaci. Do aplikace je potřeba se přihlásit pod registrovaným emailem a heslem. Nad dolní lištou je možnost otevřít Family kartu, kde vidíte čárový kód, který lze předkládat na prodejnách stejně jako plastovou kartičku.
Pokud byste měl/a zájem o plastovou kartičku, můžete si ji vyzvednout na kterékoliv prodejně Super zoo. Na pokladně sdělíte, že jste již pod tímto e-mailem registrovaný/á a karta Vám bude vydána.
Poštou plastovou kartičku na adresy neposíláme.
Elektronická karta chodí automaticky do e-mailu v den registrace v uvítacím e-mailu s názvem „Vítejte v Super zoo family“. Zkontrolujte prosím případně složku spam či hromadné.
Pokud nemůžete e-mail dohledat, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz a my Vám e-mail rádi odešleme znovu.
Slevy chodí vždy do e-mailu, kde je uveden slevový kód, který při e-shopové objednávce zadáte v prvním kroku objednávky do kolonky „slevový kód, dárkový poukaz“. A kliknete na uplatnit.
V e-mailu jsou také uvedeny podmínky slev a jejich platnost. 10 % sleva za narozeniny, první nákup či přihlášení do aplikace lze také uplatnit na prodejně při přímém nákupu po předložení kartičky.
Pouze 10% sleva za svátek lze uplatnit zadáním kódu přes e-shop. Tato sleva se na kartičku nenahrává.
Zkontrolujte prosím vždy složku spam či hromadné, zda Vám tam e-maily se slevou nespadly.
Zvířátko nelze bohužel celé odstranit, ale můžete jej ve svém účtu archivovat. Po rozkliknutí určitého zvířátka kliknete na možnost "upravit" a vpravo dole je archivovat zvířátko. Po archivaci zvířátko "zešedne" a nebude již dále v profilu aktivní.
Pokud jste zapomněli heslo, tak na našich stránkách stačí kliknout na „můj účet“ a možnost „Zapomněli jste heslo“? https://www.superzoo.cz/zaslani-hesla/ , kde vyplníte Váš e-mail, na který Vám přijde e-mail s nastavením nového hesla. Zkontrolujte případně složku spam či hromadné.
Pokud Vám e-mail do určité doby nepřijde, kontaktujte nás poté prosím prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz a my Vám rádi e-mail s nastavením hesla odešleme.
Heslo je možné změnit ve Vašem účtu, kdy po přihlášení kliknete na můj účet a osobní údaje. V osobních údajích naleznete níže změnu hesla, kde vyplníte stávající heslo a nové heslo, které poté znovu potvrdíte a uložíte.
Pokud si přejete zrušit registraci, kontaktuje nás prosím prostřednictvím zákaznické linky 321 000 180 či e-mailové adresy eshop@superzoo.cz , kde po Vás budeme požadovat e-mailovou adresu, pod kterou jste registrovaní a poté dojde ke zrušení registrace.
Všechny témata podpory
Podkategorie
Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem
na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Spojte se přímo s námi
-
321 000 180
Po–Pá: 7:00–18:00 - Zeptejte se nebo na WhatsApp
-
Těšíme se na vás na prodejně