SuperZoo

Jak postupovat, pokud mi neproběhla online platba? 💳

Pokud Vám neproběhla platba přes bránu GoPay, vyčkejte prosím na e-mail „Dosud jsme neobdrželi platbu za Vaši objednávku“. Tento e-mail chodí po cca 10 minutách od vytvoření objednávky a najdete v něm odkaz na opětovné uhrazení objednávky. Zkontrolujte, prosím, případně složku spam či hromadné. Pokud Vám e-mail nepřišel, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-mail  e-shop@superzoo.cz.

Potřebujete poradit?

Náš tým Super zoo je tady pro vás


Další dotazy tématu Platba

Všechny témata podpory

Podkategorie

Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem

na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Vyberme společně a správně

Spojte se přímo s námi