Jak postupovat, pokud mi neproběhla online platba? 💳
Pokud Vám neproběhla platba přes bránu GoPay, vyčkejte prosím na e-mail „Dosud jsme neobdrželi platbu za Vaši objednávku“. Tento e-mail chodí po cca 10 minutách od vytvoření objednávky a najdete v něm odkaz na opětovné uhrazení objednávky. Zkontrolujte, prosím, případně složku spam či hromadné. Pokud Vám e-mail nepřišel, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-mail e-shop@superzoo.cz.
Další dotazy tématu Platba
Všechny témata podpory
Podkategorie
Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem
na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Spojte se přímo s námi
-
321 000 180
Po–Pá: 7:00–18:00 - Zeptejte se nebo na WhatsApp
-
Těšíme se na vás na prodejně