SuperZoo

Jak mohu získat fakturu či účtenku/ i zpětně?

V případě odeslání objednávky na adresu domů Vám přijde faktura na Váš uvedený e-mail v objednávce. V případě, že fakturu ve své doručené poště nemáte, zkontrolujte prosím složku spam či hromadné.

Pokud jste registrovaný/á, fakturu také naleznete po přihlášení ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na e-shopu.

V případě, že registrovaný/á nejste a fakturu na e-mailu nedohledáte, rádi Vám fakturu opětovně odešleme.

V případě přímého nákupu na našich prodejnách dostanete účtenku z pokladny.

Pokud jste registrovaný/á, číslo účtenky a přehled nákupu naleznete ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na prodejně (číslo účtenky a přehled nákupu Vám stačí k reklamaci či výměně  zboží).

V případě, že registrovaný/á nejste, účtenku není možné zpětně získat.

V případě objednávky přes e-shop s vyzvednutím na našich prodejnách, dostanete účtenku z pokladny.

Pokud jste registrovaný/á, není v přehledu nákupu uvedeno číslo účtenky. Přehled nákupu naleznete ve Vašem účtu ve složce – Můj účet – Moje objednávky – Nákupy na e-shopu, kde je uvedeno číslo objednávky a přehled objednávky (číslo objednávky a přehled nákupu Vám stačí k reklamaci či vrácení/výměně zboží).

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo na e-shop@superzoo.cz.

Potřebujete poradit?

Náš tým Super zoo je tady pro vás


Další dotazy tématu Objednávka

Všechny témata podpory

Podkategorie

Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem

na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Vyberme společně a správně

Spojte se přímo s námi