SuperZoo

Jak mohu reklamovat poškozené zboží?

Pokud jste si na prodejně vyzvedl/a e-shopovou objednávku a doma jste zjistil/a, že je produkt poškozený lze vznést reklamaci na jakékoliv prodejně Super zoo. Kolegové na prodejně s Vámi vyřeší všechny potřebné formality.

Při přímém nákupu zboží na prodejně je nutné si před zakoupením dané zboží řádně prohlédnout. Zpětně není možné jej reklamovat z důvodu poškození.

Pokud Vám byla doručená poškozená objednávka domů a je patrné poničení zásilky lze zboží od přepravce nepřebírat. Došlo-li již k převzetí zásilky a je poničení zjištěno až po rozbalení je potřeba kontaktovat zákaznický servis Super zoo emailově na eshop@superzoo.cz. V emailu uveďte číslo objednávky, název (nejlépe katalogové číslo) poškozeného výrobku a přiložte fotodokumentaci. Pro usnadnění reklamace Vás žádáme o zaslání fotografie balíku, jak přišel od přepravce vč. přepravní etikety a způsobu balení dále foto celého výrobku, aby byla vidět způsobená škoda.

Reklamaci s Vámi následně vyřídíme k Vaší spokojenosti.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovní dny 8-16 hod. telefonicky na zákaznické lince 321 000 180.

Potřebujete poradit?

Náš tým Super zoo je tady pro vás


Další dotazy tématu Reklamace

Všechny témata podpory

Podkategorie

Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem

na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Vyberme společně a správně

Spojte se přímo s námi