SuperZoo

Jak mám postupovat, když mi objednávka nedorazila?

V případě, že Vám objednávka stále nedorazila, můžete jej sledovat podle trackovacího čísla, které jsme Vám odeslali na Váš email – pouze v případě, že je objednávka vytvořena na adresu domů. V případě, že u zásilky není žádný pohyb, neváhejte se obrátit na naší zákaznickou linku  321000180 nebo na e-shop@superzoo.cz, kde Vám stav objednávky rádi prověříme.

Stav objednávky na prodejnu Vám rádi prověříme na naší zákaznické lince 321 000 180, e-shop@superzoo.cz nebo přímo na prodejnách - https://www.superzoo.cz/prodejny/

Potřebujete poradit?

Náš tým Super zoo je tady pro vás


Další dotazy tématu Objednávka

Všechny témata podpory

Podkategorie

Náš virtuální expert vám pomůže s výběrem

na pár kliknutí vám pomůžeme s výběrem jakéhokoliv zboží

Vyberme společně a správně

Spojte se přímo s námi